ZOZNÁMTE SA S JAPONSKOU TECHNOLÓGIOU ELEKTROSTATICKÉHO ČISTENIA OLEJA KLEENTEK, SPOĽAHLIVÝM POMOCNÍKOM VO VÝROBE.
Prečo si ELC zamilujete ?
POZNAJTE VÝHODY KLEENTEKU
Hovorí sa, že čistota je pol života. Pri strojoch toto príslovie platí dvojnásobne. Vďaka technológií ELC získáte všetky výhody vyplývajúce z používania čistého oleja, predovšetkým výraznú úsporu nákladov a zníženie poruchovosti strojov.
Pred zavedením ELC sa postupne zvyšuje množstvo nečistôt v oleji a tým sa zhoršuje technický stav strojov. Po zavedení dôjde k výraznému zníženiu nečistôt v oleji až na samotné minimum a zároveň poklesnú náklady na údržbu.
Riešenie pre každého na mieru
Technológia ELC disponuje celou radou prístrojov, ktoré sa navzájom líšia rozmermi a výkonom. To nám umožňuje nasadiť optimálne a efektívne riešenie na mieru vašej výroby. Radi vám poradíme, aký model zvoliť.
Nikdo nechce kupovať mačku vo vreci. Pokiaľ nie ste si istí, že by vám investícia do technológie Kleentek priniesla úžitok, nechajte si zadarmo previesť analýzu nákladov. Zistíte, aká je skutočná návratnosť tejto investície. Potom budete mať jasno.
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční
Vždy aktívny
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.